Sunday, January 07, 2007

Worlds Highest Bungy Jump

AMAZING MAYA....

Det er 2 eller kanskje 3 ting jeg er redd for her i livet, Ormer, Smaakryp og Höyder. Men saa var det en vis man engang som sa "face your fears"

Hva er da bedre enn o hoppe Bungy Jump. Og nar du först skal hoppe kan du like gjerne hoppe fra den höyeste. Macau tower 233meters bungy jump. Ingen norsk som tidligere har hoppet. KLART DET SKAL HOPPES!!!
(ja mamma, vet jeg har altid sagt at jeg aldrig kommer hoppe bungy eller fallskjerm, haaper det blir julemiddag den 16 nar jeg kommer hjem for det :)
Förste man pa manen, hva er det nar du kan väre forste norske o hoppe bungy fra Macau Tower!?!?!

8 comments:

Joao Pedro Santos said...

Fuck yeah!

Unknown said...

FETT!!!

~ Maria ~ said...

woooow, i must say!! jeg har høydeskrekk selv jeg og har lovet meg selv å aldri hoppe strikk. jeg er rett og slett: DØDSIMPONERT!
sees putselig igjen. puss & kram;-)

Emres Blogg said...

Jaa du...tyvärr måste jag prioritera min skuld på 1 000 patacas till east asian hall...annars skulle jag har gjort det!

Anonymous said...

Did you pee in your pants?

Kongressman said...

Ursäkter ursäkter Emre!
Some people have balls and some dont... :)

Unknown said...

hallo!! er ikke du lissom hjemme nå. gjett hvem som ikke har hørt noe fra deg?? ring meg!!!(sender nr mitt på mail, ditt susehue:)
puss

Anonymous said...

stolt av deg klumpen..;)