Friday, December 15, 2006

Juleferie i Laos & Thailand

Da var forelesingene slutt og Willy kan endelig ta seg en fortjent ferie :)

Flyr ikveld til Laos med Emre, Jo & Maxime. Der skal vi jage aper o elefanter og den slags langt inne i djungelen, bade i fosser, prute med gamle salgs damer, prate Laotsisk (lurer pa om det er et sprak) og sikkert mye mer. Maxim har lagt opp reiseruten i Laos sa jeg vet lite om hva som kommer skje :)
Kommer bli der i 8 dager og etter det setter vi kursen mot "paradis" dvs Koh Phi Phi i sor Thailand.
Om du ikke vet hvor det er tenk filmen "The Beach" da tipper jeg 99% av dere vet hvor det er. Her blir det 10 dager sol, bad, slapping, oyhopping, snorkling, dykking etcetra etcetra blablabla.

Etter det blir det tilbake til Macau for a bli ferdig med examen for jeg reiser hjem 16 Jan.

Hva er et innlegg uten et bilde?
Her har Maxim (hatten) laget Fransk middag til oss gutta. (Jo, Frank & jeg)
Etter 5man med kina mat, smaker all annen mat gott, men Max middag var som en vat drom!!

1 comment:

Anonymous said...

YO!
Ha det nice i Thailand og Laos.
Men det er ingenting, eg skal faktisk ner til Uppsala sentrum idag. Der e d FETT!!