Friday, December 01, 2006

Jeg har blitt Kjendis


Etter å ha gått på Macau Grand Prix iført Svensk tee og flagg, ble jeg, Thomas og Liina intervjuet av svenske "Motor Sport"
(Bare Thomas som er ekte svensk by the way)

De lurte på hvor store motorsport entusiaster vi var og hva vi syntes om den svenske Rydell innsats denne dag.
Vell, dere som kjenner meg vet at jeg vet SVÆRT lite om biler å den slags (intresserer meg rett i ræva) så våre svar var vell ikke vært å sette på trykk som vi ser.
Men noe jeg er flinkere til er å pose :)

Ps: Sorry til alle dere som ikke liker å se meg i gult & blått, men 12år i nabo landet setter sine spor...

3 comments:

Unknown said...

du veit vel at alle elsker svensker!(med "alle" mener jeg egntlig meg selv!) HEIA gult og blått! p.s. minn meg på at jeg skal få autografen din når du kommer hjem!å det er ikke lenge til!! love ya, puss, ikke-lenger-single-og-veldig-lykkelige birgo

~ Maria ~ said...

nei nå begynner det å ligne noe her willy;-) ser ut som du har det fint der borte, selv om jeg vet du savner hjemme! seeya soon buddy..

Anonymous said...

Ja, jag måste ju "hammer the Chinese", så att dem vet att de lever, icke sant!!

Men fan vilken resa det blir nästa helg, Bangok, Laos, Phi Phi Islands, längtar som fan!!

You keep up the good work...U THE MAN (U and Kibebe i Ålesund)!!

/Emre