Wednesday, January 30, 2008

BESLUTSÅNGEST


Vet ikke om det finnes et norsk ord for beslutsångest, men det er hva jeg har iallefall.

Tønsberg vs Oslo -
Hadde egentlig bestemt meg for å bo i tbg men her finnes veldig lite jobber. Det meste går på bekjentskap her i byen. Oslo er det mye lettere å finne noe intressant.

JA til første beste vs Vente på noe bedre -
Jobbmarkedet er veldig bra for tiden. Men hvor lenge har jeg råd til å vente på drømmejobben? Har noen jobbtilbud, men det er ikke drømmejobben. Skal jeg satse på at noe bedre dukker opp snart eller skal jeg takke ja??
Skal jo ha meg FET båt til sommeren så må begynne å jobbe om det skal bli noe av...hvorfor skal det være så forbannet vanskelig å bestemme seg!!! Har til fredag å gi tilbakemelding til de som vil ha meg.
TAKKER JA TIL GODE RÅD!!! =)

No comments: