Saturday, November 24, 2007

Black friday


Idag har vi lært oss om amerikansk kultur. Dagen etter thanksgiving er det black fridag, en SYK dag å shoppe på. MASSE SALG. Folk satt i kø allerede igår kveld i 9tiden. Visse butikker måtte du stå i kø i timesvis for å kjøpe noe i. Black fridag er tydeligvis den dag i året amerikanerene shopper mest. Det tviler jeg faktisk ikke på. Så hvor var vi å shoppet. Dagen startet i china town, der det kjøptes luer o votter o breitling o parfyme. Så rørte vi oss til soho. Å STEIKE HAUD! Der var det mye jeg kunde ha tenkt meg å kjøpe hvis jeg hadde pengene. Skal ikke lyve å si jeg gikk tomhendt derfra, men der var nye najs jeg gjere skulle ha kjøpt. Vi du ha deg en ny t-shirt har du tusenvis å velge av i soho. Nå ligger vi alle utslått på vårt hostel, klokken er bare 10 men en dag med shopping i nyc er MEGET slitsomt!!

No comments: